Kucharek najpopularniejszą przyprawą uniwersalną w Polsce!

Kucharek najpopularniejszą przyprawą uniwersalną w Polsce!

Dlaczego warto wybrać Kucharka?

Kucharek jest najbardziej rozpoznawalną i najchętniej kupowaną przyprawą uniwersalną w Polsce. Potwierdzają to dane sprzedażowe i statystki zgodnie, z którymi średnio co drugi mieszkaniec Polski mógł mieć choć raz w roku kontakt z Przyprawą do potraw Kucharek podczas robienia zakupów spożywczych**.

Dobra cena i wysoka jakość to nasze atuty!

W dzisiejszych czasach jednym z kluczowych aspektów, którym kierują się Konsumenci podczas zakupów jest cena ***, a w przypadku Przyprawy do potraw Kucharek jest bardzo atrakcyjna. Wysoka jakość produktu doceniana jest przez rzeszę konsumentów od ponad 27 lat, dzięki czemu przygotowanie ulubionych potraw, których smak pamiętamy z rodzinnego domu, jest niezwykle proste. Dodatek przyprawy uniwersalnej Kucharek to gwarancja niezmiennego smaku, jakości i szybkości doprawienia.

Kucharek – marka bliska polskim Konsumentom

Kucharek jest obecny na polskim rynku od ponad 27 lat. Od początków firmy, marka stara się być jak najbliżej swoich Konsumentów, a powstanie nowoczesnych kanałów komunikacji jej to umożliwia. Na prowadzonym profilu marki na portalu Facebook, skupia już ok. 18 tysięcy zaangażowanych odbiorców, z którymi dzieli się inspiracjami i przepisami kulinarnymi, które ułatwiają codzienne gotowanie.  Często organizowane konkursy, loterie oraz bilbordy sponsorskie, które na co dzień można zobaczyć w stacjach telewizyjnych TVN i TVP, pozwalają konsumentom poznać markę bliżej i zapoznać się z jej ofertą produktową . Aby być jeszcze bliżej, marka przez ostatnie 5 miesięcy brała aktywny udział w imprezach plenerowych, jako sponsor Festiwalu Polska od Kuchni wspierając Koła Gospodyń Wiejskich i zachęcając do wspólnej zabawy wszystkich uczestników imprezy.

Produkty marki Kucharek kupisz już w wybranych sklepach „Biedronka” na terenie Warszawy i okolic! Zobacz listę sklepów >>

Czy wiesz, że Kucharek... ?


​**ACNielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa w kg, kategoria przyprawy jednorodne i mieszanki, segment przyprawy uniwersalne w proszku, okres 07.2022

*** Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) przez UCE RESEARCH i Grupę BLIX wśród 1 034 Polaków w wieku 18-80 lat. Próba była reprezentatywna pod względem płci, wieku, wielkości miejscowości, zarobków, wykształcenia oraz regionu.