Kucharek najpopularniejszą przyprawą uniwersalną w Polsce!

Kucharek najpopularniejszą przyprawą uniwersalną w Polsce!

Kucharek jest najbardziej rozpoznawalną i najchętniej kupowaną przyprawą uniwersalną w Polsce. Potwierdzają to dane sprzedażowe i statystki zgodnie, z którymi średnio co drugi mieszkaniec Polski mógł mieć choć raz w roku kontakt z Przyprawą do potraw Kucharek podczas robienia zakupów spożywczych**.

Dobra cena i wysoka jakość to nasze atuty!

Obecnie jednym z kluczowych aspektów, którym kierują się Konsumenci podczas zakupów jest cena ***, a w przypadku Przyprawy do potraw Kucharek jest bardzo atrakcyjna. Wysoka jakość produktu doceniana jest przez rzeszę konsumentów od ponad 27 lat, dzięki czemu przygotowanie ulubionych potraw, których smak pamiętamy z rodzinnego domu, jest niezwykle proste. Dodatek przyprawy uniwersalnej Kucharek to gwarancja niezmiennego smaku, jakości i szybkości doprawienia.

Kucharek – marka bliska polskim Konsumentom

Kucharek jest obecny na polskim rynku od ponad 29 lat. Od samego początku firmy, marka stara się być jak najbliżej swoich Konsumentów, a rozwój social mediów znacznie to ułatwia. Kucharek na swoim profilu na portalu Facebook skupia ponad 19 tysięcy zaangażowanych odbiorców, z którymi dzieli się inspiracjami i przepisami kulinarnymi. Konkursy, loterie oraz bilbordy sponsorskie, które na co dzień można zobaczyć w stacjach telewizyjnych TVN i TVP, pozwalają konsumentom poznać markę bliżej i zapoznać się z jej ofertą produktową.  Aby być jeszcze bliżej, Kucharek bierze aktywny udział w imprezach plenerowych,  jako sponsor Festiwalu Polska od Kuchni wspierając Koła Gospodyń Wiejskich i zachęcając do wspólnej zabawy wszystkich uczestników imprezy.


​**ACNielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa w kg, kategoria przyprawy jednorodne i mieszanki, segment przyprawy uniwersalne w proszku, okres 07.2022

*** Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) przez UCE RESEARCH i Grupę BLIX wśród 1 034 Polaków w wieku 18-80 lat. Próba była reprezentatywna pod względem płci, wieku, wielkości miejscowości, zarobków, wykształcenia oraz regionu.